مقالات

معرفی اقتصادی ترین محصولات داهوا

در دنیایی که امنیت حرف اول را می زند، نیاز به نصب و استفاده از دوربین های مدار بسته در موقعیت های مکانی مختلفی همچون منازل به منظور نظارت بر آنها، بیشتر از گذشته احساس می شود. با این حال برندهای مطرح و مختلفی در حوزه دوربین های مداربسته فعالیت دارند، اما داهوا یکی از پیشتازان این صنعت است که توانسته با ارائه محصولاتی که از نظر کیفیت و امنیت در بالاترین سطح قرار دارند و در عین حال مقرون به صرفه هستند تجهیزات مرتبط با امنیت را تحت عنوان اقتصادی ترین محصولات داهوا به بازار عرضه نماید. اگر به دنبال دوربین های مداربسته ای هستید که با قیمتی مناسب بتوانند امنیت محیط موردنظرتان را تضمین کند، داهوا بهترین گزینه برای شماست. در این مقاله قصد داریم به معرفی اقتصادی ترین محصولات داهوا بپردازیم.

دلایل محبوبیت دوربین های مداربسته داهوا

این عملکرد ایده آل، کیفیت بالا و امکانات فوق پیشرفته امنیتی داهوا همچون تشخیص پلاک خودرو، تشخیص چهره، شمارش افراد و غیره است که آن را به یکی از محبوب ترین برندها در حوزه تولید دوربین های مداربسته تبدیل کرده است. اما تنوع بالای محصولات داهوا شرایطی را برای مصرف کنندگان فراهم نموده تا بتوانند متناسب با نیاز و بودجه خود تجهیزات امنیتی مورد نظر را انتخاب و خریداری کنند. از این رو داهوا با ارائه اقتصادی ترین دوربین های مداربسته خود که تلفیقی از کیفیت بالا و قیمت مناسب است برای کاربرانی که می خواهند در کنار برقراری و تقویت امنیت محیط  با استفاده از امکانات پیشرفته ای همچون دید در شب و نظارت از راه دور هزینه های اضافی را کاهش دهند فرصت مناسبی را ایجاد نموده است.

اقتصادی ترین محصولات داهوا کدام هستند؟

برای پاسخ به این سوال باید گفت دوربین های داهوا بسته به مشخصات فنی و قابلیت هایی که از آن برخوردارند، دارای قیمت های مختلفی هستند. اما وجود برخی دوربین های داهوا با قیمت اقتصادی و در عین حال با کیفیت موجب شده تا این برند سری محصولات اقتصادی خود را به بازار معرفی کند. اگر بخواهیم به صورت کلی و مختصر به معرفی اقتصادی ترین محصولات داهوا بپردازیم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

دوربین های تحت شبکه داهوا (IP Cameras)

برای نظارت بر محیط های مختلف و مانیتورینگ، دوربین های تحت شبکه داهوا با امکانات پیشرفته ای نظیر ضبط ویدیو باکیفیت، رزولوشن بالا و اتصال به شبکه های مختلف بهترین گزینه برای افرادی است که می خواهند با قیمتی مناسب دوربینی با قابلیت های پیشرفته خریداری کنند.

دوربین های آنالوگ

از دیگر اقتصادی ترین محصولات داهوا می توان دوربین های آنالوگ این برند را نام برد. این نوع دوربین ها در کنار کیفیت بالایی که دارند از قابلیت ها و امکاناتی همچون مقاومت در برابر تغییرات جوی یا آّب و هوایی، قابلیت پوشش بزرگ محیط، ضبط ویدیو با رزولوشن بالا برخوردارند و به عنوان یک محصول اقتصادی داهوا گزینه مناسبی برای نظارت بر موقعیت های شغلی مختلف به شمار می آیند.

سیستم های ضبط دیجیتال(DVRs  و NVRs)

امکانات گسترده، عملکردی مطلوب و قیمتی مناسب همگی در سیستم های ضبط دیجیتال داهوا خلاصه می شود. داهوا با ارائه این نوع سیستم ها علاوه بر ضبط و پخش تصاویری باکیفیت به واسطه رابط کاربری، مدیریت تصاویر را برای کاربران خود آسان کرده است. هم چنین باید خاطر نشان کرد سیستم های ضبط دیجیتال داهوا دارای قابلیت اتصال به شبکه های مختلف می باشند.

در ادامه قصد داریم  چند مدل از اقتصادی ترین محصولات داهوا را به شما معرفی کنیم:

دوربین مدار بسته دام داهوا مدل DH-HAC-T1A21P

دوربین مدار بسته دام داهوا مدلT1A21P از جمله دوربین های آنالوگ این برند به شمار می آید که با بدنه ای پلاستیکی از لنز ثابت 3.6 میلی متری با کیفیت تصویری در اندازه 2 مگاپیکسلی با برد دید در شب 20 متری به عنوان بهترین گزینه برای فضاهای داخلی معرفی می شود. پشتیبانی از فرمت های ویدیویی مختلف نظیرHDCVI ، CVBS،HD، analog، مجهز به تکنولوژیSmart IR، برخورداری از قابلیت DWDR( موجب عملکرد بهتر در فضاهایی با نور کم می شود) و ضبط تصاویری با کیفیت مناسب از نوع سیاه و سفید از ویژگی های دوربین مدل T1A21P است. اما آنچه باعث شده تا این دوربین مورد توجه بسیاری قرار گیرد قیمت معقول آن در برابر ضبط ویدیوهایی با کیفیت 1080p FULL HDو امکانات پیشرفته است.

دستگاه ایکس وی آر داهوا مدل DH-XVR1B08-I

از دیگر مدل های اقتصادی محصولات داهوا می توان به دستگاه ایکس وی آر مدل DH-XVR1B08-I اشاره کرد . این دستگاه به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسبی که دارد در دسته پرفروش ترین محصولات ضبط کننده داهوا قرار گرفته است. دستگاه ایکس وی آر داهوا مدل DH-XVR1B08-I به دلیل دارا بودن 8 پورت ورودی تصویر از حداکثر 8 دوربین مختلف به طور همزمان می توان استفاده نمود. این در حالی است که این دستگاه قابلیت ضبط تصاویر دوربین های CVI  با رزولوشن های 1080 N, 720 P, 960 H, D1, CIF و فرمت ضبط H.256, H.256 pro, H.256 pro + دارد و با فشرده سازی 5 برابر تصاویر در صرفه جویی میزان ظرفیت هارد دیسک و بکاپ طولانی مدت نقش موثری ایفا می کند. یک عدد ورودی و یک عدد خروجی صدا، 2 عدد پورت USB ، خروجی تصویر آنالوگ(BNC) و خروجی تصویر HDMI  و VGA فول اچ دی را می توان از دیگر ویژگی های این مدل از اقتصادی ترین محصولات داهوا بیان نمود.

مزایا و معایب اقتصادی ترین محصولات داهوا

پس از معرفی اقتصادی ترین محصولات داهوا می خواهیم مزیت ها و معایب اقتصادی ترین محصولات داهوا را برشماریم. مزیت های آن عبارتند از:

تنوع در محصولات

داهوا با توجه به نیاز و بودجه مصرف کنندگان مجموعه ای از دوربین های مداربسته خود را همچون دوربین های بیرونی و دوربین های مناسب فضای داخل با کارایی، قابلیت‌ها و قیمت های مختلف تولید و به بازار عرضه کرده است.

قیمت مناسب

آنچه باعث محبوبیت برند داهوا شده، قیمت مناسب محصولات آن است. همانطور که پیش تر گفتیم این برند با ارائه طیف گسترده ای از محصولات خود با قیمت های متفاوت توانسته نظر بسیاری از مشتریان را به سوی خود جلب کند.

کیفیت بالای تصاویر

بر خلاف باور بسیاری که محصولاتی با قیمت پایین عملکرد مطلوبی ندارند، داهوا اقتصادی ترین محصولات خود را که به تکنولوژی های تصویری پیشرفته مجهز هستند و قادرند تصاویری با رزولوشن و وضوح بالا ضبط کنند، معرفی نموده است.

پشتیبانی و خدمات پس از فروش

برند داهوا با تیم تعمیرکاران و نمایندگان خدمات پس از فروش در سراسر دنیا آماده است تا در صورت نیاز و بروز مشکل خدماتی را به مشتریان خود ارائه دهد.

اما در خصوص معایب آن میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

نیازمند به دانش فنی

لازمه ی نصب و استفاده از دوربین های مداربسته اقتصادی داهوا، تسلط به دانش فنی و تخصص لازم در این زمینه است. از این رو برای انتخاب بهترین دوربین های مداربسته داهوا بایستی به نیازها و محدودیت های آن توجه ویژه ای نمود.

ورود محصولات تقلبی به بازار

به دلیل تولید با کیفیت ترین و اقتصادی ترین محصولات داهوا، این برند با چالش ورود محصولات تقلبی در بازار دوربین های مداربسته رو به رو است. از این رو به هنگام انتخاب و خرید محصولات داهوا بایستی این موضوع را مد نظر قرار داد.

نیاز به تجهیزات اضافی

با وجود قیمت مناسب محصولات داهوا، استفاده از امکانات و قابلیت های پیشرفته آن نیازمند تجهیزات اضافی است که هزینه هایی را برای مصرف کننده به دنبال دارد.

نتیجه گیری

به طور کلی داهوا یکی از برندهایی است که بسته به نیاز و بودجه مشتریان خود محصولات متنوعی در حوزه امنیت تولید و به بازارعرضه کرده است. با حضور اقتصادی ترین محصولات داهوا در بازار، این برند شرایطی فراهم نموده تا افرادی که قصد تقویت و برقراری امنیت محیط مورد نظر خود را دارند اما به دنبال کاهش هزینه های اضافی هستند بتوانند از تجهیزات اقتصادی مرتبط با امنیت برند داهوا استفاده نمایند. در این مقاله سعی کردیم با معرفی اقتصادی ترین محصولات داهوا شما را در این امر یاری کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *