مقالات

معرفی برند دوربین ايمو

از آن جایی که روز به روز بر آمار جرائم و سرقت ها افزوده می شود، بهره مندی از قوی ترین سیستم های امنیتی از اهمیت بسیاری برخوردار است. در این میان حضور برندهایی در حوزه دوربین های مداربسته با ارائه طیف گسترده ای از تجهیزات مرتبط با امنیت که از نظر کیفیت در سطح بالایی قرار دارند فرصتی را ایجاد نموده اند تا بتوان به واسطه امکانات پیشرفته محصولات آنها، امنیت محیط مورد نظر را تقویت نمود و از خطر سرقت در امان نگه داشت. برند ایمو نمونه ای از برندهای نوظهور و در عین حال پیشرو در این صنعت است.

این برند با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و ارائه راه حل های هوشمند توانسته نظر بسیاری را به سوی خود جلب نماید. برند ایمو با رونمایی از انواع دوربین های مداربسته با قابلیت هایی پیشرفته تمهیداتی را برای مصارف مختلف خانگی، صنعتی و تجاری اندیشیده است. در حالی که هرشخصی با هر نوع سلیقه و نیازی می تواند از محصولات برند ایمو استفاده نماید. اگر به فکر تقویت امنیت محیط مورد نظر خود هستید، پیشنهاد می کنیم به سراغ محصولات برند ایمو بروید. در این مقاله قصد داریم هر آنچه نیاز است در مورد برند ایمو بدانید را در اختیارتان قرار دهیم.

ایمو، نوآور و پیشرو در صنعت دوربین های مداربسته

ایمو یا همان آیمو یکی از برندهای نوظهوری است که توانسته با ارائه به روزترین محصولات امنیتی سهمی در بازار جهانی داشته باشد. تا اکنون به بیش از150 کشور محصولات ایمو عرضه شده است. شرکت داهوا با تاسیس برند ایمو ثابت کرد که قادر است با بهره مندی از تکنولوژی های نوین، هوش مصنوعی و یادگیری ماشین تجهیزاتی امنیتی را فراتر از انتظارات مصرف کنندگان خود با امکانات و قابلیت های خارق العاده تولید و به بازار عرضه کند. از این رو اگر به دنبال راه حلی هوشمند و مقرون به صرفه برای برقراری امنیت کامل منزل یا هر مکان دیگری را هستید، با انتخاب دوربین های مداربسته ایمو آرامش را به خود هدیه دهید.

مهمترین ویژگی های محصولات ایمو

اگر بخواهیم شما را بیشتر با ایمو و محصولات این برند آشنا کنیم خوب است به مهم ترین ویژگی های دوربین های مداربسته و ضبط کننده های دیجیتال ایمو اشاره ای داشته باشیم.

ویژگی های دوربین های مداربسته ایمو

مهمترین ویژگی های دوربین های مداربسته ایمو عبارتند از:

  • قابلیت دید در شب

دوربین های مداربسته ایمو با بهره مندی از تکنولوژی هوشمند (Starlight) و با تعبیه  LEDهای قدرتمند IR قادر است تا تصاویری با کیفیت بالا را در شرایطی با تاریکی مطلق و یا در مکان هایی با نور کم ضبط کند و نمایش دهد.

  • ذخیره سازی ابری

دوربین های مداربسته ایمو با قابلیت ذخیره سازی تصاویر در ابر این امکان را به کاربران خود می دهد تا بتوانند با استفاده از سرویس ابری اختصاصی ایمو، به اطلاعات از هر مکانی دسترسی داشته باشند.

  • بهره مندی از هوش مصنوعی

ایمو برای برخی از دوربین های مداربسته خود با توجه به الگوریتم های هوش مصنوعی امکاناتی نظیر تشخیص چهره، صدا، حرکت و تشخیص خودرو را در نظر گرفته است.

  • کیفیت تصویر بالا

رزولوشن بالای دوربین های مداربسته آیمو این امکان را برای کاربران خود فراهم نموده است تا بتوانند تصاویری با رزولوشن بالا و با جزئیاتی دقیق ثبت نمایند.

  • اطلاعات مکانی

در برخی دوربین های مداربسته ایمو شاهد گیرنده های GPS هستیم با استفاده از این گیرنده ها میتوان به صورت دقیق تمامی اطلاعات مکانی را در تصاویر ضبط شده دریافت کرد.

  • اتصال بی سیم

از دیگر ویژگی های دوربین های ایمو می توان به اتصال بی سیم آنها اشاره کرد. توجه داشته باشید بسیاری از دوربین آیمو با پشتیبانی WIFI قادرند تا بدون نیاز به کابل شبکه آنها را به شبکه متصل کرد.

ویژگی ها ضبط کننده های دیجیتالی ایمو

از ویژگی های ضبط کننده های دیجیتالی ایمو می توان موارد زیر را بیان نمود:

  • پشتیبانی از فناوری های پیشرفته

پشتیبانی از فناوری های پیشرفته ای همچون فشرده سازی H.264 و H.265  امکان پخش زنده، تشخیص حرکت هوشمند و ضبط تصاویر با کیفیت بالا در ضبط کننده های ایمو از مهمترین ویژگی ها به شمار می آید.

  • قابلیت ضبط بر روی هارد دیسک

برای ضبط تصاویر به صورت مداوم و یا زمانبندی شده، ایمو ضبط کننده های خود را به گونه ای طراحی نموده است تا با پشتیبانی از هارد دیسک داخلی و یا خارجی قابلیت ضبط بر روی آنها را فراهم کرده است.

  • مدیریت آسان

با استفاده از نرم افزار مدیریت مرکزی یا به اختصار CMS می توان به صورت همزمان مدیریت چندین ضبط کننده و دوربین را انجام داد و به راحتی تصاویر را بررسی نمود.

  • اتصال به شبکه های NVR

با قابلیت اتصال ضبط کننده های ایمو به شبکه های محلی و اینترنت این امکان به کاربران داده می شود تا بدون محدودیت زمانی و مکانی بتوان تصاویر را مشاهده نمود.

 معرفی انواع دوربین های مداربسته ایمو

همانطور که گفته شد، ایمو با توجه به نیازهای مختلف کاربران خود طیف گسترده ای از دوربین های مداربسته تولید و به بازارعرضه نموده است. از پرطرفدارترین انواع دوربین های مداربسته ایمو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دوربین های سیمی

طراحی دوربین های مداربسته سیمی برند ایمو به گونه ای است که می توان با نصب و استفاده از آنها در فضاهای بزرگتر، تصاویری با کیفیت بالایی ضبط نماید.

  • دوربین های بی سیم

این نوع دوربین ها همانطور که از آنها پیداست، بدون نیاز به کابل کشی می توانند در منازل و مشاغل کوچک مورد استفاده قرار گیرند.

  • دوربین های داخلی

دوربین های داخلی بهترین گزینه برای استفاده در داخل منازل هستند.

  • دوربین های خارجی

دوربین های خارجی با قابلیت ضد آب و گرد و غبار می توانند در فضای باز بهترین عملکرد را از خود نشان دهند.

  • دوربین های دید در شب

دوربین های دید در شب با بهره مندی از تکنولوژی های پیشرفته می توانند در تاریکی کامل واضح ترین تصاویر را ضبط و ارائه دهند.

قیمت محصولات برند ایمو

بسیاری بر این باورند که برای بهره مندی از محصولاتی با کیفیت بالا نیاز است تا هزینه بالایی پرداخت شود و هر چه قیمت آن کاهش یابد بر روی میزان کیفیت نیز تاثیر گذاشته و کیفیت آن کاهش می یابد. اما خبر خوب اینکه، برند ایمو تمامی محصولات خود را با بالاترین کیفیت برای هر قشری با هر میزان بودجه ای طراحی و به بازار عرضه کرده است. از این رو اگر بودجه ای محدودی دارید ولی به فکر تقویت امنیت مورد نظر خود هستید، برند ایمو با ارائه با کیفیت محصولات خود با قیمتی مناسب کنارشماست.

چه عواملی بر قیمت محصولات برند ایمو تاثیرگذار است؟

برای پاسخ به این سوال می توان گفت قیمت محصولات ایمو همانند سایر برندها تحت تاثیر عوامل مختلفی است. عواملی مانند قابلیت ها و ویژگی های فنی، رده و کیفیت محصول، اندازه و خدمات پس از فروش همگی بر میزان قیمت محصولات تاثیرگذار است. البته باید خاطر نشان کرد تمامی تجهیزات مرتبط با امنیت برند ایمو از کیفیت بالایی برخوردارند.

 نتیجه گیری

به طور کلی نمی توان منکر نقش مهم و تاثیر گذار دوربین های مداربسته و تجهیزات امنیتی در برقراری امنیت شد. در میان برندهای مختلفی که در صنعت دوربین های مداربسته فعالیت دارند، برند ایمو با طراحی و تولید انواع دوربین های مداربسته و ضبط کننده های دیجیتالی در بالاترین سطح کیفیت و با قیمتی مناسب توانسته به عنوان بهترین برند در سطح جهانی شناخته شود. در این مقاله سعی کردیم با ارائه مطالبی در خصوص مهم ترین ویژگی های محصولات برند ایمو، معرفی انواع دوربین های مداربسته و بررسی عوامل موثر بر قیمت محصولات آن اطلاعات مفیدی درمورد برند ایمو در اختیارتان قرار دهیم.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *